Často kladené otázky

Doprava

Kdy bude moje zásilka odeslána?
Objednané zboží je odesíláno do 24 hodin od obdržení platby.

Jaká je dodací lhůta?
Doba dodání je u každého produktu jiná. Téměř 90% balíčků je u vás doma do 14-30 pracovních dnů. Maximální doba dodání je 60 pracovních dnů. 

Uvědomujeme si, že doba dodání je delší. Z toho důvodu Vám to vynahrazujeme dopravou zdarma a jedinečnými produkty s nízkou cenou.

Odkud zboží odesíláte?

Balíčky k Vám domů putují ze zahraničních skladů, které se ve většině případů nachází v Asii. Z toho důvodu je doba dodání delší.

Kdo mi balíček doručí?

Zásilka je doručena nebo uložena k vyzvednutí u České pošty. V některých případech jsou větší zásilky doručovány DHL.

Obdržela jsem pouze část své zásilky. Co s tím?

Pokud jste si objednal/a více produktů, je možné, že byly od různých dodavatelů. V tomto případě vyčkejte. 

Zásilku jsem stále neobdržela. Co mám dělat?

Pokud již uběhlo 60 pracovních dnů a zásilka Vám stále nebyla doručena, kontaktujte naši zákaznickou podporu na podpora@shop-land.cz. Pokud uvedená doba neuplynula, prosím vyčkejte, balíček je na cestě k Vám.

Platba

Co mám dělat, pokud nemohu platit kartou ani bankovním převodem?

V případě, že nemůžete využít tyto dvě možnosti, můžete zaplatit složenkou. Při objednání vyberte možnost platby bankovním převodem. Až Vám na e-mail přijdou údaje pro platbu, stačí vyplnit složenku a zaplatit na České poště.

Platba byla odeslána, ale nepřišlo mi potvrzení o přijetí. Co s tím?

Pokud jste zaplatil/a a nepřišlo Vám potvrzení o přijetí, mohlo se stát, že sytém nespároval platbu. Proto je důležité uvést při platbě variabilní symbol (číslo objednávky). Občas se může stát, že se i přes to platba nepropojí. Z toho důvodu procházíme platby jednou za 2 dny a párujeme je ručně.

Odesíláte zboží na dobírku?

Na dobírku zboží neodesíláme. Lze platit bankovním převodem, kartou nebo složenkou. Pokud využijete platbu bankovním převodem, prosím, nezapomeňte uvést variabilní symbol (číslo objednávky).

Zboží

Objednaný kousek mi nesedne. Můžu zboží vrátit?

Může se stát, že je Vám zboží malé, velké nebo jen nevyhovuje střih. V tomto případě můžete ve lhůtě 14 dní odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Postupujte, prosím, dle Reklamačního řádu.